Politiker avslører egentlig ikke en dritt

Leave a Comment
Jeg vil ikke kalle artikkelen noe annet enn et dårlig forsøk på å skape verdenssensasjon. At seriøse aviser rundt om i landet velger å skrive om noe sånt, ser jeg problematikk i.

Denne såkalte toppolitikeren hevder at alle politikere i Norge holder tett om dette på grunn av at man da mister sin "plass" ved en slik global katastrofe. For å si det sånn; hadde disse planene vært så omfattende at alle politikere siden 1983 hadde vært involvert, så ville dette kommet ut for lenge siden.

Nei, jeg tror ikke noe på det. Scenarioet har definitivt vært oppe før. En mann (la oss kalle ham X) gir ut personalia og et brev til en avis der han forteller fryktinngytende planer om hva regjeringen foretar seg ved en enorm katastrofe. Det er klart det selger! Det er både mystikk og angst inni bildet fra leserns side. Men nei. Jeg tror ikke noe på det.

Hehe, og for å legge til et sitat fra artikkelen;

"Jeg kan forsikre deg 100% at ting vil skje. Det er fire år igjen til å forberede sluttspillet. Skaff deg våpen, opprett overlevelsesgrupper og et sted hvor du kan være trygg med mat for en stund. Bare se deg rundt: De bygger undergrunnsbaser og bunkere overalt. Åpne øynene deres, folkens. Spør regjeringen om hva de bygger og de vil si: "Åh, det er bare et lager for mat", og så videre. De blinder deg med alle løgnene."

Dette er jo ren og skjær humor!
Nei, nå tenker jeg at jeg skaffer meg et våpen og oppretter en overlevelsesgruppe. Hva skal man forresten med våpen mot naturen?
Next PostNyere innlegg Previous PostEldre innlegg Startsiden

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Drevet av Blogger.

Hot News

Blog Top Sites

Travel Blogs TopOfBlogs Local Directory for Atomic City, ID Blog directory Pagerank Top Travel (Things to Do) - TOP.ORG