Dra med kjæreste til World's best party places

Leave a Comment

Jeg prata i dag med en bekjent om å dra på parferie med dem sammen med min kjæreste til syden, og det hørtes veldig deilig ut.
Kanskje blir det magaluf eller ayia napa, men helst blir det jo en deilig ferie til et litt roligere sted der det ikke er så veldig party party, om du skjønner hva jeg mener. Det ultimate stedet må jo være playa del ingels eller Kos eller en annen typisk deilig øy.

For en romantisk ferie for to par bør jo absolutt kunne gå an sånn selv om det er vinter, tenker jeg. For det skal være mulig å kunne kose seg på parferie selv om man ikke drar på en typisk ferie eller partyplass som Ayia Napa eller Magaluf er. Sorry for at denne siden kalles "World's best party places", men sånn er det bare. Det må gå an å skrie om annet også.

På Nyttårsaften har min bestemor og bestefar vært gift i 50 år, og Gullbryllupsdagene skal feires sammne med hele familien på Gran Canaria. I den forbindelse har vi tenkt å spise på en litt finere restaurant på selve dagen, altså nytttårsaften. Vi er 13 stykker, og det er jo en spesiell dag, så jeg tenkte det var smart å undersøke litt på forhånd for å finne en fin restaurant, og reservere bord.

Det skal jo også være mulig å finne en flott parferie på Gran Canaria, selv om det kanskje kan være vanskelig med tanke på tilgjengelighet og flyferie. La oss feste sammen i hvert fall. Dette er definitivt et av World's best party places- spre denne bloggen videre og få en flott link i retur derom du ønsker det. Legg i så fall en kommentar igjen i kommentarfeltet.
Next PostNyere innlegg Previous PostEldre innlegg Startsiden

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Drevet av Blogger.

Hot News

Blog Top Sites

Travel Blogs TopOfBlogs Local Directory for Atomic City, ID Blog directory Pagerank Top Travel (Things to Do) - TOP.ORG